Schade melden | Mijn VrijVerzekerd


De 4 redenen om over te stappen naar VrijVerzekerd:


Voordeel

Je bespaart 10-49% want we geven onze provisie terug aan je

Kwaliteit

Je krijgt topdekking en vlotte schadeafhandeling

Aandacht

Je krijgt verzekeringsadvies bij veranderingen in je leven

Vrijheid

Je bent vrij van de administratieve rompslomp

Word VrijVerzekerd!

VrijVerzekerd biedt je topdekking en topservice. En toch zijn onze prijzen lager dan bij de grote verzekeraars. Je kan bijvoorbeeld 10 tot 49% besparen op je autopolis. Of een uitgebreide bruiloftverzekering afsluiten voor 44 euro. Klik op de onderstaande buttons voor informatie over onze producten. Of bereken gelijk je eigen unieke voordeel.

Wie is VrijVerzekerd

We geven graag het woord aan onze directeur Iet Jongbloed. Zij heeft het idee van VrijVerzekerd.nl bedacht en adviseert sinds 1995 consumenten en bedrijven op het gebied van verzekeringen, hypotheken en pensioenen. Lees haar uitleg over VrijVerzekerd hieronder. Of lees een interview met Iet Jongbloed in VVP, het Weekblad voor financiële dienstverleners. 

Het begin van VrijVerzekerd

Iet Jongbloed: “Ik zat gewoon eens onderuit en bekeek waar ik nu mee bezig was: het adviseren en bemiddelen in verzekeringen. En ik zag om mij heen hoe dat allemaal aan het veranderen was en is. Dus ik dacht: wat zou er efficiënter kunnen, zonder aan kwaliteit in te leveren? Mijn twee kinderen zijn daarbij de inspiratie. Die kunnen twee, drie, misschien wel vier dingen tegelijk doen: e-mailen, muziek luisteren, met een schuin oog tv kijken en chatten – het liefst met meerdere vrienden tegelijk. De ‘moderne tijd’. Daar zit wel de toekomst.”

Transparant: weten waarom

“Als je dat tot je laat doordringen en vertaalt naar je activiteiten, dan kom je direct bij internet. Ik ben er van overtuigd dat je klanten in de gelegenheid kan stellen om de verzekeringen die ze nodig hebben zelf te sluiten. Maar dan echt. Klanten inzicht geven in de opbouw van de premie. Het vraag “waarvoor betaal ik nu eigenlijk?” duidelijk beantwoorden. Klanten laten begrijpen waar het over gaat. Zo werd bij mij het plan voor ‘VrijVerzekerd’ geboren. Met de klant die ‘aan de knoppen’ zit en zelf bepaalt wat hij of zij wel of niet wil verzekeren. Op het moment dat je dat zelf uitkomt.”

Perfect product, scherpe prijs

“Als klanten het zelf doen, verdienen ze een beloning. Dus: een lagere premie. Dat kan alleen als wij zelf een groot deel van onze eigen provisie teruggeven aan de klant. En dat gebeurt dus ook. Maar: hoe moet een klant, die geen deskundige is, nu weten of er sprake is van een goede verzekering? Als wij een gesprek hebben, inventariseren wij wat de klant wil en nodig heeft. Een maximale dekking of minder tegen lagere kosten? Als de klant het zelf regelt wordt dat ingewikkeld. Bovendien zie je de waarde van de verzekering pas als er schade is. Dan is het te laat. Daarom hebben we besloten om alleen een topdekking te bieden. Een simpel concept: zoveel mogelijk verzekeren tegen een zo laag mogelijke premie.”

Vrij Verzekerd: met eerlijke klanten

“Laten we eerlijk zijn, als iemand iets mist, dan wordt al snel iets bedacht waardoor de schade misschien toch onder de dekking van een verzekering kan vallen. We kennen allemaal de beruchte verhalen over de reisverzekering. Bij VrijVerzekerd gaan we uit van eerlijke klanten, eerlijk ingevulde aanvragen, eerlijke claims bij een schade. Als dat in de praktijk anders werkt, dan zullen wij onze premies moeten verhogen. Dat zou ik ongelooflijk jammer vinden, want alle klanten betalen dan mee.”

Doe mee!

“We geloven in het concept van VrijVerzekerd en we gaan ervoor. Onze grootste uitdaging? VrijVerzekerd.nl moet bekend worden en heel veel klanten krijgen. Uiteraard belangrijk om een gezond bedrijf neer te zetten. Maar je wilt meer. Leuke ‘VrijVerzekerd’ aanbiedingen voor je klanten. Hoe meer klanten, hoe beter de aanbieding, want dan wordt het ook voor verzekeringsmaatschappijen en andere marktpartijen interessant.

We willen ook naar nieuwe producten, zoals VrijPensioen. Dat is toch nodig? Precies weten wat je hebt als je stopt met werken. En weten als je iets extra’s doet, wat het dan oplevert. Daar willen we een product voor gaan ontwikkelen. Samen met klanten van VrijVerzekerd. Dus: hoe meer mensen, hoe meer mogelijkheden wij hebben om nieuwe initiatieven op te zetten. Dus vandaar: help mee, word VrijVerzekerd!

Reageren? Graag! Geef ons input want wij nemen jou serieus. Dank je wel alvast!